دفتر روز نامه

چک نویس های هرمز زمانپور اندر باب ...

دفتر روز نامه

چک نویس های هرمز زمانپور اندر باب ...

زندگی شاید پوچ . شاید ...

خیلی وقتا درباره دین و زندگی ، خدا و از این جور چیزا فک میکنم اما هیچ وقت به نتیجه نمیرسه .
دیگه از این بی نتیجگی خسته ام . بلخره باید ادم به یه چیزی اعتقاد داشته باشه دیگه !
بعضی مواقع به این نتیجه میگیریم که دین وجود نداره و بعضی مواقع هم بر عکس .
البته به این اعتقاد دارم که دین برای مردم عامه بسیار لازمه . واقعا برای بعضی ها یه افسار باید باشه تا از کنترل خارج نشن و جامعه رد به فساد اخلاقی یا اجتماعی نرسونن .
از این نظر دین و محدودیت برای مردن عامه لازمه .
اگه شما هم مثل من به این چیزا زیاد فکر کنید به احتمال ۸۵٪ به دام انزوا می افتید . مثل من !
کتابی هم که در این باره باشه ( منظور کتابیه که هــــــــــــــــــــــــــــــــــی نگه خدا خدا ، اســــــــــــــــــلام اســــــــــــــلام ! ) سراغ ندارم که واقعا بی طرفانه قضاوت کنه و دلایل وجود خدا و تکذیب خدا رو بگه و نتیجه گیری اصلی رو بر عهده خودمون بذاره .
اگه نظری در این باره یا چنین کتابی رو سراغ داشتین بگین .
Update : اگه نظری یا کتاب رو سراغ داشتین با این ای دی با من ارتباط برقرار کنید. اگر غیر از این دو مورد بود در نظرات بگین حتما میخونم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد